نظرات هنرجویان

 

خانم گل عنبری


استاد عزیزم دکتر مظفری خواه در عین با تجربه بودن ، بسیار دلسوز، مهربان، خوش اخلاق، صبور و باحوصله هستند و مانند یک دوست خوب می شود به ایشان تکیه کرد و استاد بدون هیچ دریغی تمام دانش خود را دراختیار هنرجو می گذارد .  بی شک با انجام تمرینات ایشان خیلی زود می شود به نتایج خوبی رسید و حتی خود هنرجو توانایی تدریس به دیگران را پیدا می کند. از ایشان ممنونم که محیط گرم و امن آموزشگاه را برای راحتی بانوان ایجاد کردند تا در آرامش به تحصیل هنر بپردازند.

خانم دشتی پور


استاد بسیار باهوش و فعال هستن جدی و پرتلاش و در عین حال شاد و با نشاط. روش تدریسشون هم فوق العاده اس به نظرم، اصولی و قاعده مند و به روز. دلسوزیشون برای پیشرفت و یادگیری شاگردهاشون بسیار جذابه. حرف زدن با ایشون هم واقعا آرامش بخشه.

خانم ناطق


آموزشگاه، محیطی گرم و صمیمی، همراه با آرامش و نحوه آموزش و انتقال مطالب، بسار عالی

خانم محمدی جمال


استادی پر انرژی و دغدغه مند، محیطی آرام برای یادگیری تخصصی نقاشی، یادگیری اساسی اصول هنر.

خانم ترابی


خانم مظفری خواه استادی هستند که طراحی را با اصول و قاعده آموزش میدهند. هنرجو اگر هیچ پیش زمینه ایی نداشته باشد با اعتماد به آموزش ایشان و اجراء تمرین هایی که میدهند میتواند پله پله به مقاطع بالا در طراحی برسد. ایشان در آموزش دادن سبک خاصی را القا نمیکنند و در همان سبکی که هنرجو مایل به اجراء کار هست راه حل هایی برای بهتر شدن کار بیان میکنند. فضای دفتر ایشان محیطی امن و قابل اعتماد است.

خانم سلامت


اولا محیط سالم کلاس و خانم بودن استاد  و سایر دوستان عالیه. به جز خانم بودن استاد و سلامت محیط اینکه تو کلاس شوخی های سبکی که گاهی بین خانمها رایجه اتفاق نمی افته عالیه. در مورد استادم که خداییش دلسوزی،مهربونی ، اینکه شاگرد در هر شرایطی باشه همش از ایشون امیدواری برای اینده ی هنریش میگیره‌ واقعا منحصر به فرده.جوابگویی و وقت گذاشتن برای سوالاتم که خیلی عالیه.احساس میکنم شاگرد در هر سطحی باشه بازم براش اصلا اصلا کم نمیذارن و انگار هر چی میدونن میخوان بهش بگن‌ من مدل اعتقادیشون رو هم خیلی دوس دارم . ایشون یه استاد کامل و حرفه ای و مذهبی هستن که اخلاقشون هر طیفی رو  جذب میکنه‌ . این خیلی عالیه.

خانم مسلمی


از استاد با كمالات و شايسته ، سركارخانم مظفري خواه عزيز، كه در كمال سعه صدر و با حسن خلق و فروتني ، از هيچ كمكي دراين عرصه برمن دريغ نداشتن سپاسگزارم .. و همينطور بابت ايجاد فضاي مناسب و مملو از اسايش بينهايت ممنونم

خانم روغنی


در مورد فضای آموزشگاه: فضایی آروم و راحت و صمیمی هست. و فضای کلاس صرفاً جهت آموزش هنر نیست فراتر از کلاس آموزشی هست. خیلی بحث های مفیدی درباره هنر و تکنیک و سبک ها هستش. همین که لباس و کفش رو در میاری خیلی سبک تر و راحت تر می شه کار کرد من که انرژی مثبتی از فضای آموزشگاه می گرفتم. آموزش استادم: از نظر دانش ، فن بیان و آموزش و بکارگیری تکنیک آموزشی بی نظیر هستن. با جان و دل برای تک تک هنرجوها انرژی و زمان می زاره. و فوق العاده استاد خوش رو و خوش صحبت و پر از انرژی مثبت هستن. به معنای واقعی عشقه...

خانم یوسفی


محیط آموزشگاه بسیار گرم و صمیمی و آموزش استاد خیلی تکنیکی هست ، سبک و متد ایشان خیلی خاص و جذابه ولی فکر می کنم کسی که برای آموزش میاد یا زمینه قوی باید داشته باشه یا از بیس شروع کنه قطعا نتیجه عالی خواهد بود. در کنار استاد  بصورت نامحسوس هرکس خلاقیت و هنر وجودی اش شکوفا می شود و این برای من خیلی جالب بود. دلسوزی و عشقی که برای تدریس می گذارند ستودنی است.